Главная | Регистрация | Вход
Қазақша рефераттар
Меню
ІЗДЕY
Теги


Главная » Файлы » Курстық жұмыстар

Маркетингтің мәні және теориялық негіздері
22.02.2011, 17:52
Маркетингтің мәні және теориялық негіздері [23 бет]

Аннотация
Бұл курстық жұмыста маркетингтің мәні және теориялық негіздері, маркетингтің шығуы және жалпы сипаттамасы, маркетинг принциптері мен қызмет түрлері, маркетингтің ұйымдық құрылымы, маркетингті басқару және басқарудың әдіс – тәсілдері, Қазақстан Республикасында маркетинг түрлерінің нарықта қызмет жасауы нақты қарастырылған.
Қазақстан Республикасының маркетинг түрлерінің нарықта қызмет жасауы, маркетинг қызметінің түрлері, маркетингті басқару жүйелері кескіндермен өрнектелген....

Мазмұны

І Кіріспе
ІІ Негізгі бөлім

2.1 Маркетинг түсінігі, оның мақсаты мен элементтері
2.2 Маркетингтің қызметтері
2.3 Қазақстан Республикасындағы маркетингтік жүйенің даму
бағыттары

ІІІ Қорытынды

ІVПайдаланылған әдебиеттер тізімі

V Қосымшалар

Категория: Курстық жұмыстар | Добавил: Admin
Просмотров: 359 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]